Geboorteslabben

vrijdag 27 april 2012

Helpende handen! Eindelijk!

Vandaag heb ik iemand bedankt. Kate Verhelpen - haar naam zegt het zelf - heeft me goed geholpen met het opstarten van mijn blog. Als bedankje kreeg ze een zelfgebreide sjaal met de bijpassende wanten. Ik geef toe - de wanten zijn wat laat op het jaar - de sjaal kan nog "dienst" doen tijdens de "aprilse grillen". (Ik breide alles in de auto onderweg naar Zwitserland.)
Deze pittige dame hielp me in het verleden ook reeds met mijn klasblog. (juf-annemie.blogspot.com)
Wol: de duurste van de Wibra! Nodig: 3 bollen!
Steek: pauwensteek - te vinden via google

Eindelijk gevonden! Op alle blogs las ik "patroontje van ottobre" ... maar nergens te vinden. Ten einde raad bedelde ik reeds bij Boomie blogt. Maar vandaag ontdekte ik een winkeltje in Mechelen .... 't was uitverkocht! Een andere klant zag mijn pruillip hangen en vertelde me dat er nog lagen in een "gazettenwinkel" in Katelijne-Waver. Na schooltijd reed ik er heen!  Ze hadden er nog 3! Joepie!


1 opmerking: