Geboorteslabben

zondag 26 augustus 2012

Gehaakte beestenboel


Tijdens de rit naar het zuiden van Frankrijk haakte ik diertjes voor de kleinkinderen. Morgen ga ik op zoek naar betere "oogjes". Veritas? Banier? Voorlopig naaaide ik ze met enkele steekjes.
Moosje, de kat


Jip, de aap




Koosje, het konijn




Teuntje, de pauw




Ik haakte ook nog Raf, de giraf en Knor het zwijn. Foto's ontbreken hier nog van .... kleindochter Noor is met deze diertjes gaan lopen ....

De handleidingen komen uit het boekje : Gehaakte beestenboel van Christel Krukkert. Hier en daar paste ik wat aan. De kat krijgt ook nog een belletje en bij de aap ontbreekt nog een gehaakte banaan.

Dank je wel voor de gekregen boekenbon Lasse. Ik kreeg hem op't einde van't schooljaar en kocht er dit boek mee!

1 opmerking:

  1. Die zijn echt tof! Aap en pauw zijn mijn favorieten. De volgende vakantie neem ik ook een haakwerkje mee... (ben daar nog maar net terug mee begonnen)
    Groetjes,
    Leentje

    BeantwoordenVerwijderen