Geboorteslabben

zaterdag 13 april 2013

Bloesje met pof-mouwtjes en strikjes

Ik tekende het patroontje zelf (vertrok van een jongenshemd).
Vandaag zag ik er ééntje bij de droomfabriek.
Zoom moet nog afgewerkt worden, knopen zijn nog niet vastgenaaid, knoopsgaten nog dicht ...
 ... want ik had wat stress maar ... ze mogen gezien worden!
Ook het kraagje is keurig in spiegelbeeld. Een goed stappenplan vond ik in Ottobre 3/2012
Onderaan elk mouwtje stikte ik een gleuf voor een zachte elastiek.
Zet ik nu nog fijne rode strikjes onderaan de mouwtjes?


AFGEWERKT!

4 opmerkingen:

  1. Noor zal weer zeggen "mooi... Omake"! De rode strikjes kunnen nog, maar moeten zeker niet, zo is het ook al knap! Liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent toch wel een bezige bij! Geweldige creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan! Ikzelf zou voor de versie zonder strikjes gaan...

    BeantwoordenVerwijderen